środa, 10 sierpnia 2016

Canpol - blogosfera reaktywacja, 30 zestawów czeka

Minęło trochę czasu od mojej intensywnej aktywności na blogu. Po powrocie powoli się rozkręcam, a jak się rozkręcam to z Blogosferą - klik, z którą miałam okazję już współpracować i testowałam: zestaw pielęgnacyjny oraz podgrzewacz i butelkę Haberman 

W tym miesiącu zapraszam do zabawy z Canpolem. Poniżej przedstawiam warunki:

Dla kogo?

Każdy blog może uczestniczyć w tej akcji.

Co w tym miesiącu można otrzymać od Blogosfery?

30 zestawów Forrest Friends: 10 zestawów do testowania i 20 zestawów do rozdania jako nagroda (dla 10 osób).



Co trzeba zrobić?

Wystarczy zarejestrować się na tej stronie: http://canpolbabies.com/pl/blogosfera a następnie wypełnić formularz i czekać na wybór ;)

Do kiedy?

Termin zgłoszenia: 31.08.2016



WEŹ UDZIAŁ



.


2 komentarze:

  1. Lubię tę firmę, bo są dobrzy i tani :) Próbowałam przeróżnych kubków, wydałam masę kasy a tu się, że kubek ze słomką od canpol za chyba 7 zł okazał się być tym ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam takie kubki, wlewałam do nich wodę z naszego filtra molekularnego z naturalną mineralizacją - i taką do teraz używam.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu