poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Robaczki - Czuczu

Ostatnio będąc w księgarni trafiłam na puzzle od Czuczu - Układam Robaczki. Serii Czczu większości rodziców nie trzeba przedstawiać. Dla niewtajemniczonych są to różnego rodzaju puzzle i gry edukacyjne dostosowane do wieku dziecka.
układam robaczki - czuczu
Wracając do robaczków. Moje dziecko jest nimi bardzo zainteresowane. Gdy przyniosłam do domu kolorowe pudełko Mała miała 20 miesięcy. Początkowo układałyśmy puzzle razem, teraz coraz lepiej radzi sobie sama.
W zestawie znajduje się 5 czteroelementowych układanek: pszczoła, osa, motyl, gąsienica i ślimak. Mam wrażenie, że trzy pierwsze są łatwiejsze do ułożenia dla dziecka, a ślimak i gąsienica wymagają większej wprawy i wyobraźni przestrzennej. To duży plus, ponieważ cały zestaw nie znudzi się szybko. Moja córka po kilku próbach opanowała układanie pszczoły, motyla i biedronki, a gąsienica i ślimak nieprzerwanie ją zajmują na dłużej. 
Poza układaniem robaczki można traktować jako źródło wiedzy o częściach ciała tych żyjątek, jak również dobrą podstawę do nauki kolorów i liczenia. 
Dla mnie to świetna układanka  w dobrej cenie. Z dotychczasowych zestawów od Czuczu ten zdecydowanie najlepiej się u nas sprawdza. 

Wpis nie jest sponsorowany

6 komentarzy:

  1. CzuCzu to zawsze strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę bardzo fajna rzecz dla każdego malucha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też wszystko się podoba. A czy ktoś z was testował już zabawki zrób to sam (DIY) od Auzou ? Pytam, ponieważ zastanawiam się nad tym czy rzeczywiście warto je kupić? Ponoć dzieci je uwielbiają, czytałam sporo pozytywnych komentarzy na ich temat... Co sądzicie na ten temat?

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu